MINUTE PE CER

Undeva in visele mele se intampla exact la fel. Doar ca nu ploua asa de tare afara.
Raze sparte in geam. Miros de carburant. Gandurile imi apasa greu pe tample, emotiile explodeaza in milioane de culori. Stropit cu verde, te asezi pe fotoliu sa te amesteci cu gri. Asa te-ai deprimat si ai inceput un razboi.
Hai dincolo…sa respiram mirosuri vechi. Calca si tu stramb pe urmele mele…sa intelegi de ce mi-a fost teama.
Pumnul tau ricoseaza in ceasul de perete si se revarsa in minute pe covor. Strange-le in palma…ar putea fi ultimele.

Vinzi dragoste la o altitudine prea mare…urc spre tine cu genunchii juliti de-atata soare…dar nu ajung niciodata sus. Gravitatia nu uita sa ma traga inapoi spre pamant.

De ce ai aruncat minutele pe cer? Acum s-au facut stele. As fi putut aduna cioburile si sa le fac ceas. Sa se adune iar timpul in el.

Undeva in visele mele se intampla exact la fel. Doar ca nu ploua asa de tare afara. Si mai aveam dimineti de minute.

Un comentariu »

  1. mosky Said:

    :”>


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lasă un comentariu